Som skutočne zamilovaná?
Publikované 22.10.2012 v 22:12 v kategórii Láska, prečítané: 2060x
Ako skutočne viem, či ešte a čo to vlastne cítim?

Letmé pohľady a nežné dotyky. Nenápadné, občas dvojzmyselné slovné zvraty. Takto začína Láska. Nemusíte so mnou súhlasiť, ale to takto vidím. Aj sama som si to zažila. Najprv sme si robili zle, urážali sa, doberali a aj podrýpaly a nakoniec, sme skončili s rukami spletenými, očami zasnenými a hlavne s bušiacími srdciami.
Áno, aj takto začína Láska, nikomu nič nenútim. Ale ako po čase viem, že ešte stále danú osobu milujem? Nie je to jednoduché pretože po istej dobe nastáva čas zotrvačnosti. Vskratke to znamená, že si na seba tak zvyknete a neviete, či ste spolu kvôli láska alebo len kvôli tomu, že ste na seba zvyknutý.
Ja to zisťujem na seba tak, že keď nie sme dlhšie spolu chýba mi to, čo mi na ňom vadí. To čo ma tak vie vytočiť, to je to na čo si ako prvé spomeniem a usmejem sa. Toto ma poteší. Keby som bola sním len so zvyku, tak z povinnosti by som sa mu ozvala ale ja nie, ozvem pretože mi srdce stihne a v hlave sa mi ozve jeho hlas. Neskutočne mi ten človek vtedy chýba, Milujem ho a preto toto píšem. Ak sa nájde niekto, kto mi tu napíše ako on vidí svoju zamilovanosť po čase tak nech mi napíše. Ja budem len rada.
A čo to vlastne cítim? Cítim príliv šťastia pri jeho dotyku, zježenie chlpkov pri jeho slovách šepkajúcih mi do uší, krásny úsmev pri spomienke na danú osobu a pri pohľade na danú osobu cítim ako sa mi rozosmialy oči. Toto je podľa mňa Láska.
A či je toto tá pravá? Uvidíme časom.
Prosím nehanbite sa a prispejte aj vy sem na môj blog, ktorý je o mne, o vás o všetkom čo človek môže zažiť a to nie len v láske.
Komentáre
Celkom 2 komentáre
BIcfumYgajgBVLIMLo 23.04.2013 v 01:28 K integre1cii žiaka je netvunhyne1 pedsomne1 žiadosť ze1konne9ho ze1stupcu o jeho vzdele1vanie formou školskej integre1cie. Škola prijedma žiaka po df4kladnom obozne1mened sa s diagnf3zou a prognf3zou žiaka, po prerokovaned v pedagogickej rade školy a po zabezpečened netvunhynfdch materie1lno- technickfdch a odborno-persone1lnych podmienok, netvunhynfdch pre faspešne9 vzdele1vanie žiaka. Riaditeľ školy v spolupre1ci so školskfdm špecie1lnym pedagf3gom pred prijatedm žiaka vytvored podmienky na integrovane9 vzdele1vanie žiaka, fapravu triedy a školy, vybavenie kompenzačnfdmi pomf4ckami, predpadne ďalšie požiadavky na zabezpečenie požadovanej farovne integrovanej vfdchovy a vzdele1vania žiaka.
KrisTiny 17.03.2016 v 22:53 Ja Vám všetkým naozaj závidím.
Ja napríklad ani neviem čo je to vlastne láska.
To viete keď sú všetci celý život proti mne vysmievajú sa mi napríklad v škole,na krúžkoch a dokonca aj doma tak nemám vôbec šancu